ایجاد راهنمای سبک در طراحی سایت حرفه ای

راهنمای سبک در طراحی سایت

همانطور که می دانید طراحی و ساخت وب سایت روز به روز پیچیده تر می گردد و برای طراحی آن، نیاز به یک تیم می باشد. در طراحی باید اطمینان حاصل شود که وب سایت ایجاد شده برای رسیدن به اهداف کسب و کار مورد نظر و ایجاد یک تجربه کاربری خوب بهینه شده است. یکی از راههایی که می توان مطمئن شد تیم در مسیر درستی قرار دارد ایجاد راهنمای سبک (style guide) است.

الگوریتم پنگوئن بالاخره در سپتامبر 2016 آپدیت شد

آپدیت الگوریتم پنگوئن در سال 2016

بالاخره پس از 2 سال، الگوریتم پنگوئن گوگل بروزرسانی شد. همانطور که می دانید عمده وظیفه این الگوریتم، مبارزه با وب سایت های اسپم و وب سایت هایی است که با ترفندهای کلاه مشکی خرید بک لینک و غیره، سعی در بهبود سئو و در نتیجه افزایش رتبه سایت خود دارند. در سال 2014 که این الگوریتم آپدیت شد، شاهد افت رتبه بسیاری از وب سایت های معروف بودیم و از آن موقع تا حالا هیچ آپدیتی از سوی گوگل اعمال نشده بود.

تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید

تبدیل سایت به اپلیکیشن

امروزه با رشد روزافزون کاربران موبایل در فضای اینترنت اهمیت طراحی وب سایت های سازگار با موبایل (ریسپانسیو) افزایش یافته است. این نوع طراحی بر اساس سایز دستگاه کاربر واکنش نشان داده و ابعاد و اجزای وب سایت متناسب با ابعاد دستگاه فیت می شوند.

در این نوع طراحی دیگر نیاز به طراحی وب سایتی جدا برای نسخه موبایل نمی باشد و همان قالبی که در ابعاد دسکتاپ و لپ تاپ نمایش داده می شود، در نسخه موبایل واکنش نشان داده و سازگار با موبایل می گردد. در این نوع وب سایت ها، کاربر موبایل دیگر نیازی به لمس بزرگنمایی نداشته. چراکه تمامی اجزای وب سایت متناسب با دستگاه او تغییر سایز داده اند.

آشنایی با امکانات و آموزش اپلیکیشن گوگل الو (Allo)

امکانات و آموزش اپلیکیشن گوگل الو (Allo)

همانطور که می دانید اپلیکیشن الو (allo) توسط شرکت گوگل در سپتامبر 2016 منتشر شد. گوگل با توسعه امکانات منحصر بفرد این اپلیکیشن ارتباطی، سعی در تسخیر کاربران این نوع از اپ ها را دارد. گوگل الو به ظاهر تمامی امکانات مرسوم اپ های ارتباطی و پیام رسان را دارد. ولی امکاناتی که بصورت اختصاصی در طراحی اپلیکیشن الو استفاده شده، این اپ را از سایر رقبای پیام رسان خود متمایز و قدرتمندتر می کند. در ادامه به شرح امکانات و آموزش ترفندهای این اپلیکیشن می پردازیم.

اهمیت دسترسی و قابلیت استفاده در طراحی سایت حرفه ای

اهمیت دسترسی در طراحی سایت حرفه ای

وقتی که صحبت از طراحی وب سایت می شود، بسیاری از عناصر هستند که در روند طراحی و تعامل با کاربر تاثیر گذار می باشند. وقتی شما می خواهید برای کسب و کار خود وب سایتی را اندازی نمایید، اولین نگرانی قابلیت استفاده آن وب سایت می باشد. منظور از قابلیت استفاده بودن یک وب سایت را می توان به قابل دسترس بودن قسمتها و کاربرپسند بودن آن وب سایت نسبت داد.

اضافه کردن دکمه تماس به پیج اینستاگرام

اضافه کردن دکمه تماس به پیج اینستاگرام

شما نیز ممکن است در هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به صفحاتی برخورد داشتید که در آنها دکمه تماس (contact) در کنار دکمه فالو درج شده و با لمس این دکمه گزینه های تماس تلفنی، ایمیل و نقشه آدرس نمایان می شود. این قابلیت در حال حاضر (مرداد 95) در حال تست بوده و برای کاربران همه کشورها در دسترس نمی باشد. در این مقاله نحوه اضافه کردن دکمه تماس در پیج اینستاگرام و تبدیل صفحه به صفحه کسب و کار را توضیح می دهیم. این دکمه می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت بازاریابی و مدیریت شبکه اجتماعی شما داشته باشد. اگر شما قبلا برای کسب و کار خود طراحی سایت کرده باشید می توانید لینک وب سایت خود و همچنین ایمیل . شماره تلفن مربوط به آن را در پروفایل کسب و کار خود اضافه نمایید.

جستجو