دوری از بدترین اشتباهات یک طراح سایت

وقتی پروژه وب سایتی بدون راهنمایی یک طراح و با استفاده از قالبها و سیستم های سایت ساز آماده طراحی و تولید می گردد، خطاهایی جبران ناپذیر ایجاد می شود که طراحان وب با توجه به تجربه و آزمون و خطاهایی که انجام داده اند، از این اشتباهات دوری می کنند.

وقتی شما برای دوری از هزینه همکاری با طراحان سایت، خود بدون هیچ تجربه ای در این زمینه، با استفاده از ابزارهای آماده اقدام به راه اندازی وب سایت خود می کنید، عواملی را نادیده می گیرید که باعث دفع کاربران از سایت شما خواهد شد. شما به عنوان طراح سایت نیز می بایست از این اشتباهات دوری کرده تا نرخ ریزش کاربران شما کاهش یابد. و با ایجاد تجربه کاربری عالی، کاربران خود را در بازدید از سایت خود راضی نگه دارید و وب سایتی حرفه ای را تولید نمایید.

راه هایی برای افزایش اعتمادسازی کاربران وب سایت شما

اعتمادسازی کاربران وب سایت شما

امروزه حضور قدرتمند کسب و کارها در دنیای وب، بسیار امری حیاتی است. طراح و مدیریت وب سایت شرکتها نقش مهمی را در موفقیت کسب و کار آنان ایفا می کند. با افزایش حضور رقبا در این حوزه و افزایش استفاده کاربران از اینترنت، جهت پیدا کردن اطلاعات محصولات و خدمات کسب و کارها، اهمیت اعتماد سازی وب سایت دوچندان شده و می بایست این مهم را در طراحی و مدیریت سایت در نظر داشته باشیم.

چرا امروزه طراحی ریسپانسیو سایت ضرورت دارد؟

طراحی ریسپانسیو

امروزه طراحان وب و کاربرانی هستند که هنوز در مورد طراحی سایت های ریسپانسیو جدی نیستند و آنرا متدی گذرا می دانند. بعضی از طراحان بعلت تنبلی و یا نداشتن وقت کافی برای آپدیت دانش خود، از طراحی ریسپانسیو فراری بوده، و هنوز از شیوه های قدیمی جهت طراحی سایت مشتری خود استفاده می کنند.

اصول طراحی و ساخت سایت برای افراد مسن

اصول طراحی سایت برای افراد مسن

دسترسی و استفاده کاربران مسن از اینترنت، روز به روز در حال افزایش است. این گروه از کاربران می توانند اطلاعات مربوط به سلامت و پزشکی را در اینترنت جستجو نمایند. برای اوقات فراغت خود، رزرو بلیط سفر و هتل را اینترنتی انجام داده و از سفرهای درون شهری خود بکاهند. با افزایش رشد شبکه های اجتماعی، کاربران مسن نیز به این شبکه ها جذب شده و می توانند ارتباط بهتری با اقوام و دوستان خود داشته باشند.

4 دکمه اشتراک گذاری مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

دکمه اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزایش ترافیک یک وب سایت تاثیر زیادی در افزایش فروش و برندینگ یک شرکت دارد. برای این افزایش ترافیک راهکارهای زیادی در حوزه بازاریابی اینترنتی معرفی شده است که یکی از بهترین راهکارها، افزایش ترافیک سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید با راه اندازی صفحات کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، کاربران و دنبال کنندگان خود را در این شبکه ها به وب سایت خود ارجاع دهید.

آموزش باز کردن حساب گوگل وبمستر تولز

آموزش گوگل وبمستر تولز

گوگل وبمستر تولز مجموعه ای از ابزار رایگان گوگل است که نه تنها باعث آسانترن شدن پیمایش وب سایت شما و ثبت صفحات آن توسط گوگل بلکه به بهبود رتبه بندی سایت شما در نتایج گوگل نیز کمک خواهد نمود و امکانات مختلفی را به وب مستر سایتها ارائه می دهد. یکی از ابزار مهم آن تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت شماست.

جستجو