طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

دسترسی روزافزون کاربران به گوشی های هوشمند و در عین حال تکنولوژی بالا، اهمیت حضور در این بازار را پر رنگ تر کرده است. شما چه دارای کسب و کاری سنتی، آنلاین و یا ایده ای باشید، می توانید با خلق اپلیکیشن های مناسب، حضوری موفق در این بازار داشته باشید.

گروه التج با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در این رابطه می تواند راهکارهای مناسب را جهت موفقیت شما ارائه دهد. از ساخت اپلیکیشن های ساده گرفته تا اپلیکیشن هایی با ایده ای نو و تازه، تیم فنی ما حامی شما بوده و آماده خدمت رسانی به شما خواهند بود.

اپلیکیشن های ایستا

اگر محتوایی یکتا و بدون تغییر در آینده دارید که می خواهید آنرا از طریق اپلیکیشن موبایل به کاربران ارائه دهید، ساخت اپلیکیشن های استاتیک (ایستا) بهترین گزینه می باشد. اپلیکیشن معرفی محصولات و خدمات، اپلیکیشن کتاب، اپلیکیشن آموزشی و ... از جمله اپلیکیشن هایی هستند که می توان در این طبقه بندی قرار داد.

اپلیکیشن های پویا

اگر توانایی خلق محتوا و بروزرسانی آن در آینده را دارید و می خواهید این محتوا را از طریق ساخت اپلیکیشن موبایل به کاربران ارائه دهید، طراحی اپلیکیشن های تحت وب و داینامیک بهترین گزینه است. محتوای این اپلیکیشن ها می تواند از طریق وب سایت و یا پنلی تحت وب تغذیه گردد. اپلیکیشن های خبری، مقالات آموزشی، اپلیکیشن های شرکتی و هر اپلیکیشنی که نیاز به بروز رسانی محتوا دارد در این طبقه بندی قرار می گیرد.

اپلیکیشن های وب ویو

امکانی فوق العاده که وب سایت ریسپانسیو و یا دارای نسخه موبایل شما را به اپلیکیشن تبدیل می نماید. این نوع اپلیکیشن ها مانند یک مرورگر نسخه موبایل وب سابت شما را با تمامی امکانات به کاربران نمایش خواهد داد. و با اضافه کردن امکاناتی خاص به آن، نمای یک اپلیکیشن موبایل را به آن اضافه می نماید.

گروه التج برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه سرویس اپ کارا جهت تبدیل وب سایت های ریسپانسیو به اپلیکیشن موبایل با امکاناتی فوق العاده نموده است.