آیا وب سایت شما بد اخلاق است؟

طراحی سایت

یک وب سایت بداخلاق مانند یک کارمند و یا یک فروشنده بد اخلاق است.یک فروشنده بد اخلاق که هیچ کمکی به مشتریان نکرده و فروش یک کسب و کار را پایین می آورد. وب سایتها نیز مانند یک فرد فروشنده می توانند در موفقیت و عدم موفقیت کسب و کار ما نقش داشته باشند. حال به بررسی مشکلات اخلاقی یک وب سایت می پردازیم!!!

افزایش سرعت سایت در طراحی وب سایت

افزایش سرعت سایت

یکی از بخشهای مهم طراحی و برنامه نویسی سایت بهینه سازی سرعت سایت است. که اغلب توسط طراحان سایت فراموش می گردد. شما به عنوان مشتری یک شرکت طراحی سایت می بایست این افزایش سرعت را از آنها بخواهید تا همزمان با انجام پروژه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت نیز در دستور کار قرار گیرد.

دستیابی به اعتماد کاربر در طراحی سایت

ایجاد اعتماد در طراحی سایت

به عنوان یک طراح سایت، موفقیت نهایی یک وب سایت را میزان نرخ تبدیل (بازدید کننده به مشتری) می دانم. شاید فکر می کنید که این فرآیند حاصل بهینه سازی سایت (سئو) است، ولی باید بگویم که طراحی سایت نیز تاثیر زیادی به کم شدن نرخ ریزش کاربران و افزایش نرخ تبدیل دارد.

طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی

طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک و فروشگاهی

بدیهی است که در چند سال اخیر اکثر کسب و کارها به حضور در فضای اینترنت و ارائه خدمات و محصولاتشان از طریق وب سایتهای تجارت الکترونیک بسیار علاقه مند گردیده اند. بر اساس آمار نرخ رشد خرده فروشی از طریق وب سایتهای تجارت الکترونیک سال به سال در حال افزایش است.

6 اشتباه نابخشودنی و رایج در طراحی وب

6 اشتباه نابخشودنی و رایج در طراحی وب

با پیشرفت تکنولوژی و بهبود تکنیکهای طراحی سایت، این صنعت با تغییرات و دگرگونی های پی در پی مواجه است. بسیاری از طراحان وب که درگیر پروژه های طراحی هستند به دلایل گوناگون ممکن است از روشها و متد قدیمی در وب سایت های طراحی شده توسط آنان استفاده کنند. البته گاهی نیز اصرار مشتری بر استفاده از یک تکنیک قدیمی این مسائل را ایجاد می کند.

7 نکته مهم در بهبود تعامل کاربر با وب سایت شما

7 نکته مهم در بهبود تعامل  کاربر با وب سایت شما

منظور از تعامل کاربر هرگونه عمل انجام شده توسط کاربر در وب سایت است مانند: پر کردن یک نظر سنجی، فرم تماس با ما، ثبت نام در خبرنامه و گشت و گذار در سایت.
بهبود تعامل کاربر با وب سایت شما می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری شود و در نهایت به افزایش فروش خدمات و محصولات شما بیانجامد. حال به شرح عواملی می پردازیم که به این روند کمک کرده و باعث افزایش تعامل کاربران می گردند.

جستجو