وب سایت موبایلی یا اپلیکیشن موبایل

وب سایت موبایلی یا اپلیکیشن موبایل

در حال حاضر با رشد روزافزون و گسترش سریع کاربران تلفن هوشمند در فضای مجازی، صاحبان کسب و کارهای مختلف را به سمت راهکارهای جذب این نوع کاربران کشانده است. آنها با ایجاد وب سایت ریسپانسیو و اپلیکیشن های موبایل سعی در حضور هر چه قدرتمند تر خود در این بازار را دارند. حال پرسشی ذهن آنها را درگیر کرده که از کدام راهکار استفاده نمایند؟ استفاده از کدام راهکار نتیجه بخش تر بوده و می تواند به فروش کالا و خدمات آنها کمک نماید؟

7 عامل زشت کننده در طراحی وب سایت شما

عوامل زشت کننده در طراحی سایت شما

روند طراحی سایت نیز مانند دنیای مد و فشن، همواره با گذر زمان در حال تغییر است. روشها و متدهایی مد شده و پس از مدتی به خاطرات سپرده می شوند. بعضی از آنها پس از مدتی، دوباره به چرخه مد باز می گردند. بعضی از آنها نیز بعلت اثبات عدم کارایی و تاثیر منفی آنها در طراحی سایت، هرگز استفاده نخواند شد.

3 موضوع مهم برای ایجاد تجربه کاربری عالی در طراحی سایت

تجربه کاربری در طراحی سایت

یکی از مهمترین عوامل و اهداف نهایی طراحی سایت، ایجاد تجربه کاربری مناسب می باشد. در بین تمامی عناصر وب سایت 3 عامل هستند که تاثیر زیادی در روند بهبود تجربه کاربری دارند. شما با ایجاد تغییراتی در طراحی این 3 عنصر، می توانید تاثیر زیادی بر روند تعامل کاربران با سایت و ایجاد ارتباط بهتر آنها داشته باشید. شما با ایجاد یک تجربه کاربری مناسب می توانید در بالا بردن نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری کمک نموده و باعث رشد وب سایت خود خواهید شد.

عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت رستورانی

طراحی سایت رستورانی

هر شخص با تجربه ای که در صنعت رستوران داری فعالیت دارد می داند که شما ابتدا غذا را به چشمان مشتری می فروشید و سپس به قدرت چشایی آنها. با این وجود هستند بسیاری فعالان این صنعت، در وب سایت های خود این مسئله را فراموش کرده و تمرکز بر متن و سفارش گیری آنلاین آن دارند. در ادامه به عواملی می پردازیم که در طراحی سایت حرفه ای رستورانها نقش دارند.

6 تغییری که شبکه های اجتماعی در طراحی سایت ایجاد کرده اند

طراحی سایت مطابق با شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی آنقدر فراگیر شده اند که کسب و کارهای گوناگون جهت رشد خود و توسعه فرآیند بازاریابی محصولات و خدماتشان، ملزم به استفاده از این رسانه ها و هماهنگی هرچه بهتر وب سایت های خود با این شبکه های اجتماعی هستند. طراحی سایت حرفه ای مبتنی بر ارتباط شبکه های اجتماعی، می تواند در موفقیت وب سایت ها نقش بزرگی داشته باشد. لذا هماهنگی با این رسانه ها تغییراتی را در نوع طراحی سایت ها ایجاد کرده است که در ادامه به آنها می پردازیم.

نقش مدلهای ذهنی انسان در طراحی سایت

نقش مدلهای ذهنی انسان در طراحی سایت

وقتی ما برای انجام سفارش مشتری، طراحی سایت او را آغاز می کنیم، بسیار وسوسه می شویم که خارج از چارچوب رایج، تجربه کاربری جدیدی را برای سایت او خلق نماییم. این مورد با توجه به نقش مدلهای ذهنی انسان می تواند بسیار تاثیر بدی در کارایی وب سایت مشتری داشته باشد.

جستجو