بهترین روش ساخت لینک برای واتساپ با واتس لینک

ساخت لینک برای واتساپ با سرویس واتس لینک

بسیاری از کسب و کارهای فعال در اینترنت برای برقراری ارتباط آنلاین و سریع با مشتریان خود از برنامه پیام رسان واتساپ استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه می توانند با مشتری ارتباط برقرار کرده و جهت ثبت سفارشات خود از این اپلیکیشن استفاده نمایند. برای ارتباط کاربران با واتساپ شما نیاز به ذخیره شماره موبایل کسب و کار شما در گوشی مشتری می باشد و این کار ممکنه برای کاربران سخت بوده و از ارتباط با شما صرف نظر کنند.

آشنایی با سرویس تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

سرویس تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

این روزها شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تبلیغی در قسمت نوتیفیکیشن های دستگاه شما نمایش داده شده باشد. این نوع تبلیغ معمولا دارای متن و تصویر بوده و کاربر با کلیک بر روی آن به لینک هدف آگهی، ارجاع داده می شود. این نوع تبلیغات، پوش نوتیفیکیشن نامیده می شود و روز به روز در حال گسترش است.

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری

بارها شده که از تصویر و یا فیلمی در اینستاگرام خوشتان آمده که نیاز داشتید تا آن را در گوشی موبایل خود دانلود و ذخیره کنید. اپلیکیشن اینستاگرام همچین امکانی را بصورت پیش فرض در اختیار شما نمی گذارد و در نتیجه نیاز به ابزاری برای دانلود محتواها خواهید داشت.

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم؟

چگونه یک وب سایت طراحی کنیم

امروزه برای شروع یک کسب و کار و یا گسترش یک کسب و کار قدیمی، ایجاد یک وب سایت ضروری می باشد. روش های مختلفی برای شروع طراحی سایت در دسترس است که بنا به نیاز شما قابل استفاده هستند. ولی این راه و روش ها آنقدر زیاد هستند که گاها دچار سردرگمی شده و انتخاب بهترین نحوه طراحی سایت را مشکل خواهد نمود. در این مقاله به بررسی این موضوع که چگونه یک سایت موفق با توجه به نیاز خود ایجاد کنیم می پردازیم.

گروه طراحی سایت در تهران با پشتیبانی حرفه ای

گروه طراحی سایت در تهران

طراحی سایت های شرکتی، فروشگاهی، شخصی و سازمانی توسط گروه التج در تهران همراه با خدمات بازاریابی اینترنتی و سئو انجام می گیرد.

از مزایای طراحی سایت با این گروه، ارزیابی رقبا و تحلیل بازار کسب و کار شما در فضای مجازی بوده و موفقیت وب سایت شما را تحلیل خواهند نمود. این مسئله در کسب رتبه شما در موتورهای جستجو اهمیت فراوانی خواهد داشت.

عوامل تأثیرگذار سئو در سال 2017 چیست؟

سئو در سال 2017

همه ما می خواهیم وب سایتمان در موتور جستجوی گوگل بالاترین جایگاه ها را داشته باشد تا بوسیله آن بتوانیم کسب و کار خود را رونق دهیم. از آنجا که تا حدود 200 عامل تاثیرگذار در کسب رتبه و بهبود سئو وجود دارد که تعداد زیادی از آنها ثابت شده اند و بخشی از آنها نتیجه آزمون و خطای متخصصان سئو می باشد، بهینه سازی سایت را به کاری پر زحمت و پر ریسک بدل نموده است.

جستجو