نکات مهم در طراحی سایت مخصوص زنان

طراحی سایت مخصوص خانمها

زنان در مقایسه مردان دارای دیدگاههای متفاوتی در مورد رنگها و طرحها هستند. نوع چیدمان منزل و انتخاب رنگها معمولا بر عهده خانمها می باشد. آنها درک بهتری از رنگها داشته و تفاوت طیفهای مختلف رنگی را بهتر از آقایان درک کرده و به آن اهمیت می دهند. لذا در طراحی یک سایت حرفه ای مخصوص بانوان، می بایست این موارد را در نظر داشته و در انتخاب رنگ و نوع طراحی وسواس بیشتری به خرج داد. 

آشنایی با طراحی وب سایت فلت یا مسطح

طراحی سایت فلت

دو غول بزرگ صنعت کامپیوتر یعنی مایکروسافت و اپل طراحی فلت را در محصولات خود بکار برده و باعث فراگیر شدن این نوع طراحی شدند. مایکرسافت این نوع طراحی را در ابتدا برای ویندوز 8 بکار برد و همچنین در طراحی ویندوز فون نیز از این متد استفاده کرد. با گذشت زمان طراحان سایت نیز با توجه به استقبال کاربران از این نوع طراحی، رو به طراحی سایت فلت آورده و در پروژه های خود از این متد استفاده می کنند.

3 اشتباه مهلک در طراحی سایت

اشتباهات مهلک در طراحی سایت

از اهمیت طراحی سایت در جلب اعتماد کاربران صحبت زیاد شده است. کاربران امروزی با حرفه ای گری تمام قادر به تشخیص اعتبار وب سایت مورد بازدید در چند ثانیه هستند. با ایجاد طراحی سایت حرفه ای در راستای جلب اعتماد کاربران، می توانید به بازگشت آنها و تبدیل آنان به مشتری امیدوار باشید. طراحی یک سایت نامناسب می تواند منجر به خروج کاربر از سایت شده و آنها را به سمت رقبای شما سوق دهد. حالا به شرح 3 اشتباه در طراحی سایت که کاربران را از سایت شما فراری می دهد می پردازیم.

راهنمای انتخاب عکس برای وب سایت

انتخاب عکس برای وب سایت

گاهی مواقع طراحان و مدیران وب سایت ها جهت انتخاب تصاویر خیلی عجله کرده و در نهایت با انتخاب تصاویر نامناسب، فرصتی بزرگ جهت تاثیرگذاری بر مخاطب را از دست می دهند. در ادامه به نکاتی که در انتخاب عکس مناسب به شما کمک خواهد کرد را ذکر می کنیم.

عوامل تاثیرگذار در بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری

نرخ تبدیل کاربر به مشتری

وب سایت های مختلفی در حوزه تجارت الکترونیک وجود دارند که محصولات و خدمات مختلفی را ارائه می دهند. هدف نهایی این وب سایت ها می بایست افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری باشد. نرخ تبدیل صرفا انجام عمل خرید توسط کاربر نیست، بلکه هر هدف سودمند دیگری مانند ارائه اطلاعات تماس، عضویت در خبرنامه و ... می تواند در نهایت به افزایش نرخ تبدیل بیانجامد.لذا چگونگی تاثیرگذاری بر روی کاربر و عوامل موثر بر افزایش این نرخ می تواند برای طراحان سایت بسیار اهمیت داشته باشد.

آشنایی با فریم ورک بوت استرپ

فریم ورک بوت استرپ - bootstrap

اگر شما به عنوان طراحی سایت به دنبال راه حلی جهت ایجاد طراحی سایت ریسپانسیو باشید، بهترین راهکار ممکن استفاده از بوت استرپ می باشد. با بررسی وب سایت برندهای جدید و وب سایت های سازگار با موبایل که به خوبی طراحی شده اند، خواهید فهمید که اکثر آنها از بوت استرپ استفاده کرده اند. سهولت استفاده و انعطاف پذیری آن از جمله دلایل محبوبیت آن است.

جستجو