4 دکمه اشتراک گذاری مهم برای افزایش ترافیک وب سایت

افزایش ترافیک یک وب سایت تاثیر زیادی در افزایش فروش و برندینگ یک شرکت دارد. برای این افزایش ترافیک راهکارهای زیادی در حوزه بازاریابی اینترنتی معرفی شده است که یکی از بهترین راهکارها، افزایش ترافیک سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی است. شما می توانید با راه اندازی صفحات کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، کاربران و دنبال کنندگان خود را در این شبکه ها به وب سایت خود ارجاع دهید.

ولی یک راه دیگر اجازه اشتراک گذاری به کاربران وب سایت شما، از طریق دکمه های اشتراک گذاری در سایت می باشد. در ادامه به شرح 4 دکمه مهم اشتراک گذاری در وب سایت می پردازیم.

توییتر

توییتر یکی از ساده ترین راهها برای افزایش ترافیک وب سایت است. محدودیت طول نوشته ها در توییتر باعث می شود تا کاربران برای خواندن اطلاعات بیشتر به لینک وب سایتی که پست گذاشته شده مراجعه نمایند. لذا درج دکمه اشتراک توییتر می تواند به ترافیک سایت شما کمک نماید.

فیس بوک

فیس بوک نیز یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی است که برای اشتراک گذاری مطالب سایت نمی توان از آن غافل شد. می توان گفت که هر کسی یک حساب فیس بوک دارد. پس از درج این دکمه در وب سایت خود غافل نشوید. همچنین این دکمه برای کاربران موبایل نیز که زمان زیادی از وقت خود را در شبکه های اجتماعی بخصوص فیس بوک می گذارند، بسیار مهم است.

شبکه های اجتماعی

لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین نیز یک ابزار مهم جهت توسعه کسب و کار شرکت ها و افراد متخصص در سرتاسر جهان است. با اشتراک مطالب تخصصی خود و معرفی وب سایت، می توانید برند و تخصص خود را به سطح وسیعی از کاربران معرفی نمایید.

گوگل پلاس

می توان گفت که هر کس که یک حساب جی میل داشته باشد قادر به اشتراک گذاری مطالب شما از طریق دکمه اشتراک گذاری خواهد بود. لذا از دکمه اشتراک گذاری گوگل پلاس، جهت اشتراک مطالب خود در این شبکه اجتماعی وسیع، نهایت استفاده را نمایید.

استفاده از دکمه های شبکه های اجتماعی می تواند کاربران را به اشتراک مطالب جذاب وب سایت شما ترغیب نموده و باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می گردد. همچنین این افزایش بازدید می تواند به سئو و بهینه سازی سایت شما کمک فراوانی نماید. لذا از طراح سایت خود بخواهید تا این دکمه ها را در وب سایت شما تعبیه نماید و یا اگر از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید، می توانید از افزونه هایی که برای این منظور تهیه شده اند استفاده نمایید.

 


جستجو