5 اشتباه متداول در طراحی سایت تعاملی

اشتباهات متداول در طراحی سایت

طراحی سایت جهت ایجاد تعامل هر گز آسان نبوده است. این نوع طراحی نیازمند برنامه ریزی دقیق و تجزیه و تحلیل رفتار کاربران است. امروزه کاربران خیلی سخت تر به انیمیشن ها و تصاویر براق و متحرک تحت تاثیر قرار می گیرند و ایجاد تعامل با آنها روز به روز سخت تر و در حال تغییر است. در این بین مشکلات و اشتباهاتی رایجه در طراحی سایت ها جهت ایجاد تعامل بهتر وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

فواید و راههای ساده سازی در طراحی وب سایت های فروشگاهی

ساده سازی فروشگاه اینترنتی

ساده سازی کار با وب سایت شما توسط کاربر از اهمیت زیادی برخوردار است، به خصوص اگر وب سایت شما یک وب سایت فروشگاهی باشد. دانش طراحی سایت با انجام تحقیقات و آزمون خطاهایی که توسط شرکتهای مختلف در بهبود تعامل با کاربر صورت می پذیرد، پیوسته در حال تغییر است.

ساده سازی وب سایتهای تجارت الکترونیک و فواید آن، بارها مورد بحث قرار گرفته است. یک وب سایت ساده می تواند به نرخ تبدیل بالای بازدید کننده به مشتری کمک نماید. این مسئله می تواند به راهبری بهتر و سریعتر کابر و در نهایت خرید او منجر شود.

چرا خدمات سئو تضمینی نیست؟

خدمات سئو تضمینی

بسیاری از مشتریان خواهان ارائه خدمات تضمینی سئو از سرویس دهندگان سئو هستند که برای مثال تضمین کنند وب سایتشان در طول 3 ماه در یک کلمه کلیدی مشخص به رتبه یا صفحه اول گوگل ارتقاء پیدا کند. این امر غیر ممکن است که خدمات بهینه سازی سایت (سئو) تضمینی باشد. اگرچه هستند سرویس دهندگانی که در وب سایتها و تبلیغات خود از کلمه تضمین استفاده می کنند که خود می دانند جنبه کاملا تبلیغاتی جهت ترغیب مشتری دارد.

تاکتیکهای طراحی تعاملی در طراحی سایت حرفه ای

تاکتیکهای طراحی سایت حرفه ای

هدف نهایی از طراحی و راه اندازی یک وب سایت، ایجاد تعامل با کاربر است. استفاده از اصول و تاکتیکهای طراحی تعاملی در طرحی بصری وب سایت نقش موثری خواهد داشت. طراحی سایت مبتنی بر اصول علم ارتباطات می تواند به موفقیت یک وب سایت و افزایش مشتریان نهایی شما بیانجامد.

5 مشخصه وب سایتهای غیر حرفه ای

مشخصات وب سایتهای غیر حرفه ای

در حرفه ای نشان دادن یک وب سایت می توان عوامل زیادی دخیل باشند که عمده آنها ناشی از طراحی اولیه آنهاست. بعضی از کارآفرینان اینترنتی به امید به درآمد رسیدن در آینده می خواهند تا با میانبر زدن در هزینه ها صرفه جویی داشته باشند. ولی به چه قیمتی؟ به قیمت از دست دادن زمان و کاربران هدف

در اغلب موارد وب سایت ها را خیلی سریع با استفاده از روشها و میانبرهای مرسوم راه اندازی کرده و از اشتباهات خود چشم پوشی می کنند. غافل از اینکه همین اشتباهات در شروع کار می تواند منجر به شکست وب سایت آنان شود.

چگونگی استفاده از رنگها در طراحی سایت

چگونگی استفاده از رنگها در طراحی سایت

استفاده قدرتمند و هدفمند از رنگها می تواند تاثیر زیادی در کاربرپسند بودن وب سایت شما داشته باشد. شما با استفاده از ترکیبهای رنگی متفاوت می توانید پیامی را به کاربر ارجاع داده و یا با نمایش رنگی خاص، سعی در تاثیر احساسی بر او داشته باشید.

جستجو