اهمیت ساده سازی وب سایت و راههای رسیدن به آن

اهمیت ساده سازی وب سایت

با نگاه به وب سایت های پیشرو و برندهای بزرگ دنیای وب می فهمیم که در طراحی و ساخت سایت خود، چقدر به ساده سازی اهمیت داده و از آن پیروی می کنند. کاربران نیز با الگوبرداری از این وب سایت ها تفاوت یک وب سایت پیشرفته و بروز را در دید اول، آن طراحی ساده و مینیمالیستی انجام شده در آن وب سایت می بینند. امروزه در یک طراحی سایت حرفه ای با حذف عناصر اضافه و با یک طراحی حداقلی پیشرفته و مدرن، از هرگونه شلوغی پرهیز نموده تا کاربر، راحت تر به هدف خود دست یابد.

چند نکته مهم در افزایش فروش وب سایت های فروشگاهی

افزایش فروش وب سایت های فروشگاهی

هدف نهایی یک وب سایت فروشگاهی جذب بازدیدکننده بیشتر و در نهایت فروش بیشتر محصولات است. نحوه طراحی سایت می تواند تاثیر زیادی در روند فروش داشته باشد. با بکارگیری اصول و تغییراتی جزیی در طراحی، می توان تغییراتی بزرگ را در بازدهی یک وب سایت فروشگاهی ایجاد نمود. در این مقاله به چند نکته مهم که تجربه کاربری را در جهت بهبود تعامل با کاربر توسعه می دهد و در نهایت به بالا رفتن نرخ تبدیل کاربر به مشتری می انجامد، می پردازیم.

بهترین عوامل تاثیر گذار در بهبود تجربه کاربری وب سایت شما

تجربه کاربری وب سایت

این روزها عبارت تجربه کاربری را در طراحی سایت زیاد می شنویم. در مقالات طراحی سایت از اهمیت و طراحی مبتنی بر اصول آن صحبت می شود. تجربه کاربری بطور گسترده شامل احساسات و رفتارهای کاربر در هنگام استفاده از یک محصول، وب سایت، نرم افزار و اپلیکیشن موبایل است. در طراحی یک وب سایت توجه به نیاز کاربر هدف و آشنایی با روحیات آنان، طراحی راهبری آسان برای کاربر و جلوگیری از سردرگمی آنان از جمله موارد تاثیر گذار در بهبود تجربه کاربری هستند.

6 مهارت ضروری برای طراحان سایت

مهارتهای ضروری برای طراحان سایت

با رشد روزافزون صنعت طراحی سایت، رقابت در این حوزه روز به روز در حال سخت تر می شود و طراحان سایت برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیازمندند تا هرچه بهتر در این حوزه حرفه ای عمل نمایند. در این مقاله به چند مهارتی که تبحر در آنها می تواند برگ برنده یک طراح سایت باشد اشاره می کنیم. البته به جزء مهارتهای پایه وب مانندhtml و css و ...

شخصیت برند در طراحی سایت

شخصیت برند در طراحی سایت

یکی از مسائلی که گاها در طراحی سایت به آن توجهی نمی شود، اهمیت به شخصیت برند در طراحی وب سایت است. طراحی یک سایت بدون شخصیت و کپی شده از دیگر سایتها می تواند به ریزش کاربران شما بیانجامد. لذا اهمیت شخصی سازی طراحی بسیار اهمیت دارد. در ادامه به شرح عواملی در طراحی می پردازیم که در این شخصیت سازی نقش دارند.

اهمیت دسترسی در طراحی وب سایت فروشگاهی

طراحی وب سایت فروشگاهی

همانطور که در مقالات قبلی گفته بودیم، دسترسی آسان و مناسب کاربران، در فروشگاه های اینترنتی می توانید اهمیت فراوانی داشته باشد. در این مقاله به شرح عواملی می پردازیم که در ساده سازی دسترسی و افزایش قابلیت وب سایت نقش می آفرینند.

جستجو