تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید

امروزه با رشد روزافزون کاربران موبایل در فضای اینترنت اهمیت طراحی وب سایت های سازگار با موبایل (ریسپانسیو) افزایش یافته است. این نوع طراحی بر اساس سایز دستگاه کاربر واکنش نشان داده و ابعاد و اجزای وب سایت متناسب با ابعاد دستگاه فیت می شوند.

در این نوع طراحی دیگر نیاز به طراحی وب سایتی جدا برای نسخه موبایل نمی باشد و همان قالبی که در ابعاد دسکتاپ و لپ تاپ نمایش داده می شود، در نسخه موبایل واکنش نشان داده و سازگار با موبایل می گردد. در این نوع وب سایت ها، کاربر موبایل دیگر نیازی به لمس بزرگنمایی نداشته. چراکه تمامی اجزای وب سایت متناسب با دستگاه او تغییر سایز داده اند.

 حال با توجه به استقبال روزافزون طراحان سایت از این تکنیک طراحی، گروه التج با بهره برداری از تکنولوژی روز دنیا اقدام به راه اندازی وب سایت اپ کارا جهت تبدیل وب سایت های ریسپانسیو به اپلیکیشن اندروید را نموده است. این سرویس آنلاین برای دارندگان وب سایت های ریسپانسیو و یا دارای نسخه موبایل بوده و می توانند بدون صرف هزینه های گزاف جهت ساخت اپلیکیشن اختصاصی، به راحتی نسخه موبایل وب سایت خود را به اپلیکیشن اندروید تبدیل نمایند.

تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید

مزایای سرویس اپ کارا

از آنجا که اپلیکیشن ساخته شده با سرویس اپ کارا، مانند یک مرورگر عمل می کند، لذا باعث افزایش رنک و بازدید وب سایت شما نیز خواهد شد. همچنین این سرویس با اضافه کردن امکاناتی به اپلیکیشن، تفاوتی بین سایت و اپلیکیشن ایجاد کرده و تجربه کاربری خوبی را به استفاده کننده القاء خواهد نمود. همانطور که می دانید طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایلی که تمامی امکانات سایت را پوشش دهد خصوصا برای وب سایت های فروشگاهی بسیار هزینه بر خواهد بود، ولی با استفاده از این تکنیک ضمن حفظ تمامی امکانات سایت، با هزینه مقرون به صرفه اپلیکیشنی ساخته اید که دیتابیس محور نبوده و آدرس محور می باشد. این یعنی که شما می توانید هر تغییری که در آن آدرس اعمال می کنید (چه تغییر محتوایی و چه تغییر گرافیکی) در اپلیکیشن هم داشته باشید و نیاز مجدد به ساخت اپلیکیشن نخواهید داشت و این اپلیکیشن صرفا آدرس مربوطه را فراخوانی خواهد نمود.

تفاوت سرویس اپ کارا با دیگر رقبا و یا اپلیکیشن سازهای رایگان

تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید با بهترین کیفیت ممکن

پشتیبانی از نسخه اندروید 2.3.3 به بالا

لودینگ اکشن برای هر لمس کاربر

دارای منوی اختصاصی در اپلیکیشن

دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه وب سایت شما توسط کاربر، در اپلیکیشنهای نصب شدۀ دستگاه کاربر

انتخاب رنگ منو و اکشن بار (نوار بالای اپلیکیشن) توسط شما (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار)

انتخاب تعداد منوها و اختصاص آدرس به آنها (در هنگام سفارش ساخت نرم افزار)

دارای سیستم بارگذاری مجدد هر صفحه

دارای خطای اختصاصی در دسترس نبودن اینترنت (offline page)

نمایش تصویر اینترو قبل از بالا آمدن کامل اپلیکیشن (splash screen)

پشتیبانی از نمایش ویدئو های HTML5

پشتیبانی از اکثر استانداردهای وب

پشتیبانی از آپلود فایل توسط کاربر

قابلیت شناسایی و اضافه شدن آدرس بار درگاه پرداخت، در هنگام ارجاع کاربر به صفحه پرداخت بانکی، ویژه فروشگاههای اینترنتی و هر وب سایت دارای پرداخت اینترنتی

قابلیت تنظیم باز شدن آدرس و یا منویی خاص در مرورگر اکسترنال

قابلیت دانلود فایل با پسوندهای مختلف

قابلیت اتصال به Mobile App Analytics گوگل

بدون باگ و تست قبل از انتشار هر اپلیکیشن

بدون تبلیغات اضافه و یا نام و نشانی از ما

و ...

جهت اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه ها می توانید به آدرس http://www.appkara.com مراجعه نمایید.


جستجو