تاثیر روانشناسی رنگ در طراحی سایت

تاثیر روانشناسی رنگ در طراحی سایت

بسیار واضح است که روانشناسی رنگ تمامی جنبه های طراحی را در بر می گیرد. در بسته بندی محصولات، لوگوها، طراحی سایت و ... رنگ عنصری است که می تواند پیامی را به کاربران انتقال دهد.
زمانی که ما رنگی را مشاهده می کنیم، چشم ما پیامی را به منطقه ای از مغز به نام هیپوتالاموس می رساند و از این طریق سیگنالهایی به غده هیپوفیز و تیروئید ارسال می گردد که در نتیجه باعث آزادسازی هورمون هایی می شود که باعث تغییر در خلق و خوی و احساسات ما هستند.

نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

شما می دانید که برای موفقیت در بازار رقابتی امروز، باید بهترین انتخابها را داشته باشید. با توجه به تغییرات بزرگی که امروزه در بخش ترویجی بازاریابی شرکت ها بوجود آمده و تغییر رویکرد مشتریان به سمت پلتفرم های مختلفی مانند وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و تلفن همراه، شرکتها را بر آن داشته تا بتوانند بهترین عملکرد را با طراحی سایت خود و حضور در این بازار رقابتی را ایجاد کنند. لذا حضور پر رنگ در این بازار نیازمند انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت متناسب با نیاز شماست.

11 نکته ساده برای بهبود طراحی وب سایت شما

11 نکته ساده برای بهبود طراحی وب سایت شما

آیا می خواهید بازدیدکنندگان مدت زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند؟ آیا می خواهید با تغییراتی اندک وب سایت خود را کاربرپسند تر نمایید؟ پسشنهاد می کنیم به 11 نکته زیر که در جذاب شدن و کاربر پسند شدن وب سایت شما کمک خواهد کرد توجه نمایید.

تاریخچه ای از بروزرسانی الگوریتم گوگل پاندا

تاریخچه ای از بروزرسانی الگوریتم گوگل پاندا

اگر شما یک وبلاگ نویس یا مدیر سایت هستید باید با بروز رسانی های الگوریتم گوگل آشنا باشید. گوگل بطور منظم بروز رسانی الگوریتم خود را برای جستجوی بهتر و محتوای با کیفیت تر انجام می دهد. در اوایل سال 2011 گوگل با بروز رسانی الگوریتم پاندا ضربه سنگینی به سئو و رتبه بندی خیلی از وب سایت ها رساند. پس آگاهی از تاریخچه بروزرسانی های الگوریتم گوگل برای برای وبلاگ نوبسان ، فعالان در صنعت تجارت الکترونیک، طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است.

اصول و مراحل طراحی سایت حرفه ای

Principles of Web Design

مراحل و روش های متعددی در طراحی و ساخت سایت وجود دارد. از جمع آوری اطلاعات اولیه گرفته تا طراحی و راه اندازی آن و در نهایت تعمیر، نگهداری و آپدیت سایت.

روند دقیق و حفظ اصول طراحی سایت در بین طراحان مختلف کمی متفاوت است ولی در کل یکسان است.

حال به بررسی شش مرحله اصلی طراحی سایت می پردازیم:

سئو سازی سایت و مطالب آن

مطالب مناسب برای سئو

بر خلاف چیزی که اکثریت تصور می کنند سئو سخت نیست، همه ما می توانیم سئو سازی مناسبی برای مطالب ورودی خود داشته باشیم.
وقتیکه از بهینه سازی یک صفحه صحبت می شود در واقع صحبت از بهبود تجارب بازدیدکنندگان از آن صفحه است و رسیدن به مطلب مورد هدف آنان. لذا حتما لازم به استفاده از لینک سازی، دکمه های اشتراک گذاری و با پست گزاری در انجمن ها نیست، همه اینها اتفاق می افتد بصورت خودکار با انجام سئوی مناسب برای مطالب مناسب.

جستجو