5 نکته مهم در طراحی و محتوای صفحات درباره ما

همه ما با استفاده از تکنیکهای بازاریابی اینترنتی سعی در افزایش بازدید کنندگان وب سایت خود و در نتیجه افزایش نرخ تبدیل آنان به مشتری داریم. در این بین صفحاتی از وب سایت هستند که کمتر به آنها توجه شده است و این صفحات می توانند برگ برنده شما جهت بالا بردن نرخ تبدیل باشند. یکی از این صفحات مهم، صفحه درباره ما می باشد. صحات درباره ما معمولا اولین محتوایی است که در یک وب سایت بارگذاری می گردد و مدیران وب سایت ها تا مدت زمان زیادی نیاز به آپدیت این صفحات نمی بینند.

از آنجا که این صفحه در اصل معرفی نامه شرکت و کسب و کار شماست، یکی از پر بازدیدترین صفحات نیز به حساب می رود. کاربر با ورود در این صفحه می خواهد به اطلاعات و رزومه کاری شما دست پیدا نماید. لذا توصیه می شود موارد زیر را در طراحی و مدیریت محتوای این صفحات در نظر داشته باشید.

چشم انداز و فلسفه شرکت

صفحات تماس با ما بهترین مکان جهت معرفی شرکت، چشم انداز و فلسفه شرکت می باشد. شما در این صفحه می توانید از اهداف کسب و کارتان با کاربر سخن بگویید و تفاوت خود با دیگر رقبا را بازگو نمایید. چشم انداز و آینده ای که برای شرکت خود در نظر دارید را شرح داده و از اهداف خود با او سخن بگویید.
این بدان معنی نیست که صفحه درباره شما باید خیلی طولانی باشد. تا حد امکان خلاصه و در پاراگراف های کوتاه پیام خود را به کاربر برسانید.

تاریخچه شرکت

شرح جدول زمانی و تاریخچه شرکت و تغییرات و تحولات آن به نشان دادن سوابق و صداقت شما کمک می نماید. کاربر احساس می کند بهتر شما را می شناسد و از گذشته شما اطلاع کسب می کند.

اعضای شرکت

بر خلاف باور عموم حتما نیاز نیست که این صفحه بسیار فضای رسمی داشته باشد. شما می توانید با نمایش پروفایل و تصویر تیم شرکت ارتباطی صمیمی تر با کاربر ایجاد نمایید. تصاویر با لبخند کارکنان و معرفی مختصری در مورد تجارب و سمت آنان می تواند تصویری صادقانه و روشن از شرکت شما در ذهن کاربر ایجاد نماید.

استفاده از اینفوگرافیک

استفاده از اینفوگرافیک و تصاویر بصری از محصولات و خدمات شما می تواند در درک کاربر از نوع خدمات و محصولات شما کمک شایانی نماید.

استفاده از ویدئو

شما می توانید در صفحه تماس با ما، یک پرزنت ویدئویی خوب به کاربر ارائه دهید. از یک متخصص برای خلق ویدئوی معرفی شرکت خود بهره گیرید و با استفاده از افکتهای صوتی و تصویری مناسب جذابیت این ارتباط را افزایش دهید. این ویدئورا می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف نیز منتشر کرده و به ارائه تصویری قدرتمند از شرکت خود کمک نمایید.

 


جستجو