تأثیر طراحی سایت واکنشگرای موبایل (responsive) در بهینه سازی سایت

تأثیر طراحی سایت واکنشگرای موبایل (responsive) در بهینه سازی سایت

با افزایش سطح ترافیک کاربران موبایل در اینترنت در طول چند سال گذشته، اهمیت داشتن وب سایتی سازگار با موبایل و هماهنگ با رزولوشن های دستگاههای مختلف افزایش یافته است. طراحان وب سایت در گذشته نسخه ای جدا برای موبایل طراحی می نمودند و برای کاربرانی که با موبایل به سایت می آمدند بطور خودگار نسخه موبایل نمایش داده می شد. ولی امروزه یک تکنیک طراحی جدید به نام طراحی واکنشگرا یا (responsive design) متداول شده که طراحان وبسایت با استفاده از این تکنیک می توانند با یک نسخه طراحی آن را هم برای کاربران موبایل و هم کاربران دستگاههای مختلف نمایش دهند.

اهمیت طراحی گرافیکی برای موفقیت وب سایت حرفه ای شما

منظور از طراحی گرافیکی سایت ترکیبی از تصاویر، نوشته و رنگ ها می باشد که برای رساندن پیام سایت به بیننده مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با افزایش تعداد رقبا در دنیای وب مانند دنیای تبلیغات استفاده از این ترکیبات برای جلب توجه مخاطب اهمیت فراوانی پیدا کرده است. شما اهمیت طراحی گرافیکی را در همه مجلات، روزنامه ها و وب سایتها متوجه می شوید و اینکه چقدر ترکیب مناسب و استفاده بهینه از ترکیبات رنگ و تصویر می تواند توجه مخاطب را به موضوعی خاص جلب نماید. بدون استفاده از طراحی گرافیک رساندن پیام به مخاطب کاملا دشوار است.

چگونه آدرسی از سایت را در گوگل حذف کنیم

چگونه آدرسی از سایت را در گوگل حذف کنیم

خیلی وقتها پیش می آید که آدرسی از سایت شما، برخلاف میلتان در گوگل ایندکس می شود، و یا آدرسهای تکراری برای یک مطلب وجود دارد که این مشکل برای سیستمهای مدیریت محتوا شایع است، البته این مشکل در سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا با استفاده از افزونه های موجود قابل حل است.

سه اصل مهم در الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

همانطور که می دانید مرغ مگس خوار نام الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی معرفی شده است. و تا اینجا نیز تغییر زیادی در روند جستجوها پایه ریزی کرده است.

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای وب سایت شما

اهمیت بازاریابی شبکه های اجتماعی

منظور از بازاریابی شبکه های اجتماعی، روشی است که از وب سایتهای شبکه اجتماعی برای جلب توجه و افزایش ترافیک استفاده می گردد. رسانه های اجتماعی از نظر عملکرد و کاربرد با یکدیگر متفاوتند، برای مثال توییتر شبکه ای است که بر پایه ارسال پیام و اشترک و بروزرسانی پیامهای کاربران تکیه دارد و یا فیس بوک که یک شبکه اجتماعی قوی است که در آن کاربران به فعالیتهای مختلف مانند اشتراگ گذاری عکس، فیلم، ارتباط با یکدیگر و ... می پردازند.

سئو در سال 2014 : هماهنگی بیشتر با بروز رسانی الگوریتم گوگل

با بروز رسانی جدید الگوریتم گوگل و معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار، برای بازاریابان اینترنتی و فعالین حوزه تجارت الکترونیک این سؤال پیش می آید که در ادامه باید از چه استراتژی ای پیروی کنند. آیا سئو از بین رفته؟ آیا قوانین پاندا و پنگوئن هنوز پا برجاست؟ و ...

جستجو