آیا طراحی سایت شرکت شما به اندازه کافی کارآمد است؟

اهمیت طراحی یک وب سایت قوی برای اغلب شرکت ها بسیار موضوع مهمی می باشد. شما شرکتی ایجاد نموده اید و در حوزه ای مشغول گسترش کسب و کار خود هستید. در کار خود پیشرفت کرده اید و همه چیز خوب به نظر می رسد. اما طراحی سایت شرکت شما چیز دیگری بیان می کند.

 طراحی بد و از رده خارج، مطالب سازمان نیافته و قدیمی و رابط کاربری نامناسب باعث مورد تمسخر قرار گرفتن بازدیدکنندگان و حتی کارمندان شرکت گردیده است. از قدیم گفتند: طراحی خوب=کسب و کار خوب >> Good design is good business <<

آیا شما لایق همچین وب سایتی هستید؟ وب سایتی که از آخرین آپدیتش زمان زیادی می گذرد و طراحی آن ما را به یاد روزهای اول آشنایی با اینترنت می اندازد !!!

با این حال شما می دانید که کسب و کار شما لایق همچین وب سایتی نیست. طراحی مجدد وب سایت شرکت می تواند به یافتن مشتریان جدید شما کمک نماید و با یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای می توانید به اعتبار وب سایت و برند خود بیفزایید. در واقع یک وب سایت از رده خاج می تواند صدمات زیادی به کسب و کار شما وارد نماید.

طراحی بیش از 80 درصد وب سایت ها منسوخ شده اند و بیش از 60 درصد آنها طراحی ریسپانسیو و بهینه برای موبایل و تبلت را دارا نمی باشند، و این یعنی فرصت. شما باید از این فرصت برای ارتقاء وب سایتتان استفاده نمایید تا در فضای اینترنت هم از رقبایتان پیشی بگیرید.
با استفاده از طراحان سایت حرفه ای و خدمات تخصصی آنها می توانید به خواسته خود برسید. در اغلب طراحی مجدد یک وب سایت به طراحی از صفر منجر می گردد و این به تکنولوژی و بروزبودن سایت قبلی شما بستگی دارد.

شما مشتریان و همکاران تجاری زیادی را به علت حضور ضعیف در فضای اینترنت از دست می دهید. اکثر مشتریان و همکاران تجاری احتمالی شما از طریق اینترنت درباره شما تحقیق می کنند و در نهایت با وب سایتی ضعیف مواجه می شوند که تصویری ضعیف از شرکت و کسب و کارتان نمایش می دهد.

برای بررسی و ارزیابی وب سایت فعلی خود سئوالات زیر را مطرح نمایید:

آیا طراحی وب سایت شما با برند شما همخوانی دارد؟

وب سایت شما باید نشان دهنده برند و هویت شرکت شما باشد. باید هدف و حوزه کاری شرکت شما را در چند ثانیه به کاربر نمایش دهد. همانقدر که شما در طراحی محیط دفتر شرکت حساس هستید و به زیبایی و تمیزی آن اهمیت می دهید به همان نسبت طراحی سایت شما مهم خواهد بود. بازدید یک مشتری احتمالی از وب سایت شما به منزله بازدید او از فضای فیزیکی شرکت شما می باشد.
کاربران وب سایت شما در عرض چند ثانیه در مورد اعتبار و حرفه ای بودن شما قضاوت خواهند کرد و این می تواند منجر به از دست دادن و یا جذب مشتری جدید بیانجامد. و اهمیت آن در صورت وجود رقبایی جدی تر در فضای اینترنت دوچندان می شود.

آیا طراحی سایت شما مدرن است؟

در چند سال اخیر انقلاب بزرگی در حوزه طراحی سایت صورت گرفته. ظهور زبانها و استانداردهای جدید کمک به خلق تکنولوژی های کارآمدتری نموده است که بنیان طراحی سایت را دگرگون ساخته. از جمله می توان به طراحی سایت ریسپانسیو اشاره نمود که امروزه بسیار متداول شده است.
طراحی یک وب سایت مدرن و بروز با تکنولوژی روز، می تواند کاربران بیشتری را تحت پوشش و تاثیر خود قرار دهد.

آیا وب سایت شما جذاب است؟

جذابیت یک وب سایت می تواند به نگه داری کاربران و بازدید بیشتر وب سایت شما بیانجامد. در اختیار گذاشتن یک تجربه منحصر بفرد به کاربران، می تواند در جلب توجه آنان به برند، محصولات و خدمات شما تاثیر گذارد. جذابیت یک وب سایت شامل جذابیت بصری و محتوایی آن می شود. اینکه کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت می مانند و از مطالب آن استفاده بیشتری می کنند.
گروه طراحی سایت اِلِتِج می تواند در زمینه طراحی مجدد و بازآفرینی وب سایت شما راهکارهای لازم را ارئه دهد. برای این منظور و دریافت مشاوره، لطفا از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید.

 


جستجو