دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید

بارها شده که از تصویر و یا فیلمی در اینستاگرام خوشتان آمده که نیاز داشتید تا آن را در گوشی موبایل خود دانلود و ذخیره کنید. اپلیکیشن اینستاگرام همچین امکانی را بصورت پیش فرض در اختیار شما نمی گذارد و در نتیجه نیاز به ابزاری برای دانلود محتواها خواهید داشت.

برای دانلود پست های اینستاگرام روش های گوناگونی وجود دارد:

  • استفاده از وب سایت های دانلودر اینستاگرام
  • استفاده از اپلیکیشن های دانلودر اینستاگرام
  • استفاده از ربات های دانلودر اینستاگرام

با توجه به تغییراتی که اینستا در وب سرویس خود انجام داده، بسیار از ابزارهای دانلودر از کار افتاده اند. در حال حاضر اکثر اپلیکیشن هایی که خود را با توجه به این تغییرات آپدیت کرده اند نیاز به لاگین و ورود به اکانت اینستاگرام از داخل اپلیکیشن دارند. ولی ما در اینجا به معرفی نرم افزار اندروید مدرن و پیشرفته ای می پردازیم که هم با آخرین تغییرات اینستا سازگاری داشته و هم دیگر نیاز به لاگین نخواهد داشت.

دانلود فیلم از اینستاگرام و ذخیره در گالری اندروید

اپلیکیشن اندروید دانلود فیلم از اینستاگرام

جهت ذخیره پست های اینستاگرام در گالری تنها نیاز است این اپلیکیشن را از طریق دکمه های زیر دانلود و در گوشی خود نصب کنید. پس از نصب به راحتی می توانید پست های اینستاگرام را به راحتی دانلود نموده و در گالری اندروید خود ذخیره کنید.

امکانات این اپلیکیشن:

  1. دانلود فیلم و عکس و ذخیره در گالری
  2. دانلود استوری از پیج های عمومی
  3. دانلود ویدیوهای igtv از پیج های عمومی
  4. دانلود عکس پروفایل از پیج دلخواه
  5. ذخیره پست های آلبومی و چندتایی
  6. ذخیره اخرین پست های یک پیج
  7. بدون نیاز به ورود و لاگین و دسترسی کارت حافظه
  8. بدون تبلیغات

لینک دانلود اپلیکیشن

جهت دانلود و نصب اپ دانلودر اینستاگرام از یکی از مارکت های زیر استفاده کنید:

  دانلود از گوگل پلی

  دانلود از کافه بازار

  دانلود از مایکت

راهنمای دانلود از اینستاگرام

پس از دانلود و نصب اپ معرفی شده بالا، به اپلیکیشن وارد شده و یک بار راهنمای آنرا مطالعه کنید.

پس از ورود به نرم افزار، دو دکمه می بینید که دانلود محتوای مورد نظر شما از یکی از آنها صورت می گیرد، اگر برای دانلود یک پست خاص می خواهید اقدام کنید دکمه اول را انتخاب نموده و یا برای دانلود استوری، igtv، پست های آخر و عکس پروفایل پیج مورد نظر خود دکمه دوم را انتخاب کنید.

نحوه دانلود فیلم از اینستاگرام

دانلود پست های اینستا

پس از کلیک بر روی دکمه یک، برای دانلود پست مورد نظر خود به اپلیکیشن اینستاگرام رفته و در بالای پست مورد نظر بر روی علامت 3 نقطه مانند تصویر زیر کلیک کنید تا منوی مربوطه باز شود.

کپی کردن لینک پست اینستاگرام

حالا از روی منوی باز شده  بر روی Copy link (کپی کردن پیوند) مانند تصویر زیر کلیک نمایید.

رانمای دانلود از اینستا

به اپلیکیشن دانلودر باز گشته و آدرس کپی شده را در فیلد مورد نظر اپ دانلودر مانند تصویر زیر وارد کرده و بر روی دکمه دانلود پست کلیک کنید.

دانلود و ذخیره فیلم و عکس

کمی صبر کنید تا محتواهای مورد نظر به شما نمایش داده شده و برای دانلود بر روی دکمه آبی رنگ دانلود با مرورگر مانند تصویر زیر در بالای عکس یا فیلم کلیک کنید. توجه داشته باشید که پست های آلبومی و چندتای به همین شکل زیر هم آورده می شوند و باید تک تک دانلود نمایید.

ذخیره پست در اندروید

فایل مورد نظر از طریق مرورگر اینترنت دستگاه شما دانلود شده و در گالری ذخیره خواهد شد. همچنین در صورتیکه با ارور شلوغی سرور مواجه شدید، از پایین اپ دکمه سرور دانلود 2 یا 3 را انتخاب کنید.


جستجو