بهترین روش ساخت لینک برای واتساپ با واتس لینک

بسیاری از کسب و کارهای فعال در اینترنت برای برقراری ارتباط آنلاین و سریع با مشتریان خود از برنامه پیام رسان واتساپ استفاده می کنند. با استفاده از این برنامه می توانند با مشتری ارتباط برقرار کرده و جهت ثبت سفارشات خود از این اپلیکیشن استفاده نمایند. برای ارتباط کاربران با واتساپ شما نیاز به ذخیره شماره موبایل کسب و کار شما در گوشی مشتری می باشد و این کار ممکنه برای کاربران سخت بوده و از ارتباط با شما صرف نظر کنند.

بهترین روش ساخت لینک برای واتساپ

بهترین روش، قرار دادن لینک شماره واتساپ شما در وب سایت یا شبکه های اجتماعی می باشد تا کاربر پس از کلیک روی آن به صفحه واتساپ شما هدایت شده تا با شما ارتباط برقرار کند. ساخت لینک برای واتساپ خیلی ساده می باشد و می توانید با استفاده از یک سرویس لینک ساز واتساپ مثل واتس لینک استفده کنید. 

لینک ساز واتس لینک

با استفاده از سرویس رایگان واتس لینک می توانید به راحتی جهت ساخت لینک برای شماره موبایل واتس اپ خود استفاده نمایید. در صفحه اصلی این سایت فرم ساخت لینک را مشاهده می کنید. در فیلد اول این فرم باید شماره موبایل متصل به واتس آپ خود را با کد کشور و بدون صفر وارد نموده و در فیلد دوم پیام پیش فرضی که می خواهید کاربر برای شما ارسال کند وارد نمایید.

لینک ساز واتس لینک

فیلد دوم فرم اختیاری بوده و می توانید آنرا خالی بگذارید. پس از تکمیل فرم روی دکمه ساخت لینک کلیک کنید تا صفحه جدید لود شود. در صفحه جدید سه نوع لینک برای شما ساخته شده است:

1. لینک پیش فرض واتساپ هست که معمولا با آی پی ایران مشکل داشته و بهتر است از لینک دوم (ریدایرکت) استفاده نمایید.

2. لینک ریدایرکت واتساپ هست که با استفاده از این لینک مشکل آی پی ایران و عدم کارکرد لینک اصلی واتساپ در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام را نخواهد داشت.

3. لینک وب واتساپ: ممکن است شما نیاز به لینک وب واتساپ داشته باشید تا کاربران با استفاده از مرورگر کامپیوتر و یا لپ تاپ بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. این لینک آنها را به لینک وب واتساپ متصل می کند.

قرار دادن لینک واتساپ در سایت

جهت درج لینک واتساپ شما در وب سایت جهت برقراری کاربران و بازدیدکنندگان، بهتر است از لینک دوم (ریدایرکت) استفاده کنید. در صورتیکه وب سایت شما این امکان را دارد تا لینک های متفاوت به کاربران موبایل و کاربران دسکتاپ اختصاص دهید. بهتر است که برای کاربران دسکتاپ از لینک سوم (وب واتساپ) استفاده کنید تا پس از کلیک روی آن به صفحه وب واتساپ هدایت شدوند.

لینک واتس اپ در شبکه های اجتماعی

جهت گذاشتن لینک واتساپ در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بهتر است از لینک دوم (ریدایرکت) استفاده کنید. این لینک مشکلات کاربران ایرانی را نداشته و با اتصال مستقیم به اپ واتساپ می تواند کاربران را به اکانت واتساپ شما متصل کند. در دیگر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی مثل تلگرام، فیس بوک و ... هم می توانید از لینک دوم استفاده نمایید.

برنامه موبایل لینک ساز

با استفاده از اپلیکیشن اندروید واتس لینک هم می توانید دسترسی سریع تری جهت ساخت لینک برای واتساپ خود داشته باشید. این اپ را می توانید از مارکت های گوگل پلی، بازار و مایکت دانلود و بر گوشی موبایل اندروید خود نصب نمایید.


جستجو