آشنایی با سرویس تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

این روزها شاید برای شما هم پیش آمده باشد که تبلیغی در قسمت نوتیفیکیشن های دستگاه شما نمایش داده شده باشد. این نوع تبلیغ معمولا دارای متن و تصویر بوده و کاربر با کلیک بر روی آن به لینک هدف آگهی، ارجاع داده می شود. این نوع تبلیغات، پوش نوتیفیکیشن نامیده می شود و روز به روز در حال گسترش است.

پوش نوتیفیکیشن چیست

برنامه نویسان اپلیکیشن موبایل برای ارتباط با کاربران خود از سرویس پوش نوتیفیکیشن استفاده می نمایند. این سرویس توسط اپل برای اولین بار به توسعه دهندگان اپهای ios ارائه گردید و سپس در سال 2010 گوگل نیز سرویس gcm را برای برنامه نویسان اندرویدی ارائه داد. توسعه دهندگان اپلیکیشن می توانند با استفاده از ارسال نوتیفیکیشن، می توانند سیستمی ارتباطی و کارآمد در نرم افزار موبایلی خود ایجاد نمایند.

 تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

انواع تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

با افزایش روزافزون کاربران موبایل از اپلیکیشن ها برای انجام کارهای روزانه خود، اپلیکیشنهای موبایل به بستری بکر و پربازده جهت تبلیغات تبدیل شده اند. از همان سالهای اول ظهور اپلیکیشنها، تبلیغات درون برنامه ای که بصورت متنی و بنری بود ترویج بسیاری پیدا کرد و رفته رفته اثر بخشی آن کاهش پیدا کرد. ولی امروزه ارسال پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی بسیار رو به گسترش بوده و فعالین حوزه بازاریابی و تبلیغات روز به روز استفاده بیشتری از این نوع تبلیغات می کنند. این نوع تبلیغات در حال حاضر، برای تبلیغ کانال های تلگرام، اپلیکیشن ها، وب سایتها و فروشگاههای اینترنتی استفاده می گردد.

ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی برای کانال تلگرام

با استفاده از تبلیغات نوتیفیکیشن، می توان هر لینکی را برای ارجاع کاربر پس از کلیک بر روی نوتیفیکیشن انتخاب نمود. این امکان، فرصت مناسبی هست برای ادمینهای کانال های تلگرامی، جهت استفاده از پوش نوتیفیکیشن برای تبلیغ کانال خود و افزایش ممبر واقعی آن. در هر نوتیفیکیشن می توان متن تبلیغاتی را همراه با تصویر تبلیغاتی جذاب ارسال نمود تا کاربران را برای کلیک بر روی نوتیفیکیشن و ارجاع به کانال مورد نظر ترغیب کرد.

لینک ارجاع می تواند لینک عمومی و یا لینک جوین کانال باشد و از اینتنت مستقیم تلگرام استفاده کرد تا دیگر پیشنهاد بازشدن مرورگر به کاربر نداده و مستقیما کانال تلگرام در دستگاه کاربر باز شود.

 ارسال پوش نوتیفیکیشن برای تبلیغ اپلیکیشن

با استفاده از تبلیغات پوش نوتیفیکیشن، می توان جهت افزایش دانلود اپلیکیشنهای ساخته شده توسعه دهندگان اقدام نمود. توسعه دهندگان اپلیکیشن های تازه تولید و یا کم کاربر، می توانند با تبلیغ اپلیکیشن خود در دیگر اپلیکیشنها، کاربران زیادی را جهت دانلود و کار با اپلیکیشن خود ترغیب نمایند. لینک ارجاع مورد استفاده در این نوع نوتیفیکیشن، می تواند اینتنت مستقیم مارکتهای اندروید و صفحه اختصاصی اپلیکیشن مورد نظر بوده و یا لینک دانلود مستقیم آن اپ باشد.

تبلیغات نوتیفیکیشن برای وب سایتها و فروشگاه های اینترنتی

وب سایت ها و فروشگاههای اینترنتی می توانند با استفاده از این نوع تبلیغات، بازدید انبوهی به وب سایت خود روانه کرده و خدمات و محصولات خود را در مدت زمانی کوتاه و هزاران کاربر معرفی نمایند. از این نوع تبلیغات می توان جهت ارسال تخفیفات و آفرهای فروشگاههای اینترنتی نیز استفاده نمود.

معرفی سرویس پوش نامه

وب سایت پوش نامه که توسط گروه التج راه اندازی شده است، خدمات ارسال تبلیغات پوش نوتیفیکیشن را در آدرس https://www.pushnameh.com ارائه می دهد. این سرویس در اصل پل ارتباطی است بین شما و توسعه دهندگان اپلیکیشن، که قابلیت ارسال نوتیفیکیشن به کاربرانشان دارند.


جستجو