عوامل تاثیر گذار در طراحی سایت رستورانی

هر شخص با تجربه ای که در صنعت رستوران داری فعالیت دارد می داند که شما ابتدا غذا را به چشمان مشتری می فروشید و سپس به قدرت چشایی آنها. با این وجود هستند بسیاری فعالان این صنعت، در وب سایت های خود این مسئله را فراموش کرده و تمرکز بر متن و سفارش گیری آنلاین آن دارند. در ادامه به عواملی می پردازیم که در طراحی سایت حرفه ای رستورانها نقش دارند.

تصاویر جذاب

شما ممکن است شگفت انگیز ترین غذاها و منوها را داشته باشید، ولی تنها با تصویر آن غذاها می توانید توجه و معده کاربر را به آنها جلب نمایید. با استفاده از تصاویر با وضوح بالا و خیره کننده می توانید قانون فروش به چشم را رعایت نمایید.

طراحی سایت رستورانی

منوی خیره کننده

شما نمی توانید فقط با استفاده از متن در منو، خوشمزه بودن غذاها را نشان دهید. شما برای اینکار نیاز به استفاده همزمان تصویر و متن در منوی خود دارید تا جذابیت غذاها را نشان داده و توجه کاربران را جلب نمایید.

منوی وب سایت رستوران

انتخاب رنگ و نوشتار

شما می بایست با استفاده از یک تایپوگرافی خوب و درشت، توجه کاربر را به پیشنهادات خود جلب نموده و با استفاده از رنگهای که زیرمجموعه رنگهای نارنجی و قرمز هستند حس گرسنگی را در آنها تشدید نمایید.

شبکه های اجتماعی

شما با طراحی سایت حرفه ای و نمایش غذاهای استثنایی خود، می بایست اجازه اشتراک گذاری مطالب سایت را به کاربران داده و با استفاده از دکمه های اشتراک گذاری واضح در سایت، آنها را ترغیب به اشتراک گذاشتن مطالب سایت با دوستان خود نمایید.

قطع موزیک

بعضی از مدیران رستوران فکر می کنند که وب سایت آنها نیز مانند رستورانشان می بایست برای کاربران خود موزیک پخش کند. در حالیکه این روش مناسبی در وب سایت ها نیست. پخش خودکار موزیک در وب سایت شما می تواند به غافلگیری کاربر و در نهایت خروج او از سایت منجر شود.

 


جستجو