نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

شما می دانید که برای موفقیت در بازار رقابتی امروز، باید بهترین انتخابها را داشته باشید. با توجه به تغییرات بزرگی که امروزه در بخش ترویجی بازاریابی شرکت ها بوجود آمده و تغییر رویکرد مشتریان به سمت پلتفرم های مختلفی مانند وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و تلفن همراه، شرکتها را بر آن داشته تا بتوانند بهترین عملکرد را با طراحی سایت خود و حضور در این بازار رقابتی را ایجاد کنند. لذا حضور پر رنگ در این بازار نیازمند انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت متناسب با نیاز شماست.

ما در این مقاله به مواردی می پردازیم که به شما در انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای، مناسب با نیاز شما کمک خواهد کرد.

1- انتخاب هدف وب سایت شرکت

اولین مسئله مهم در طراحی سایت شما انتخاب هدف است. اینکه شما از وب سایت خود و بازاریابی اینترنتی آن چه می خواهید. شما به بررسی دقیق آنچه که برای موفقیت ضروریست، نیاز دارید. برای مثال اگر وب سایتی با اهداف فروش و تجارت الکترونیک دارید برای موفقیت آن بر روی برگشت سرمایه، بازاریابی، تبدیل بازدید به فروش تمرکز می کنید. و یا اگر شرکتی تازه کار هستید و نیاز به معرفی برند خود دارید، بر روی ارائه اطلاعات درست از خدمات و محصولات خود به مشتری تمرکز می کنید. پس در این مورد داشتن چشم انداز صحیح و تمرکز بسیار لازم است.

وقتی که شما بدانید برای موفقیت خود به چه نیازی دارید و هدف اصلی طراحی سایت شرکت را بدانید، می توانید با دید وسیع تری در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت متناسب با اهداف خود داشته باشید.

2- اطلاع از ارزشها و هزینه های طراحی سایت

هزینه بسیار مهم است. هزینه ممکن است به بستن قرارداد و یا شکستن قرارداد منتهی شود. همانطور که در بازار سنتی شما هر چقدر که هزینه می پردازید به همان میزان دریافت می کنید با به اصطلاح (هر چقدر پول بدهید همان قدر آش می خورید!) در دنیای طراحی سایت و خدمات آنلاین نیز این قانون صدق می کند. اگر شما می خواهید با کاهش هزینه طراحی سایت خود در هزینه های شرکت صرفه جویی نمایید و یا فکر می کنید که با هزینه کم نیز می توانید به نتایج خوبی دست یابید، باید گفت که ارزشهای زیادی که در طولانی مدت ممکن است به آن نیاز داشته باشید را از دست بدهید.

خوب پس چگونه هزینه طراحی سایت شرکتی خود را توجیه کنیم؟ این یک مسئله ساده ریاضی است. حال شما تخقیق کنید در مورد اینکه در یکسال گذشته چه مقدار در بازاریابی و تبلیغات شرکت خود هزینه کردید؟ در 5 سال اخیر چطور؟ چگونه این هزینه ها به موفقیت رسیده است و وضعیت بازگشت سرمایه شما چگونه است؟ و کدامیک از هزینه ها بازخورد خوبی داشته؟ آیا آنها که بر سر هزینه شان صرفه جویی کردید؟

نتیجه: شرکت طراحی سایتی را بیابید که بابت ارزشهایی که ارائه می دهد هزینه مشخصی را داشته باشد. و معمولا پکیجهای طراحی سایت را ارائه می نمایند با امکانات و هزینه های مختلف. شما با بررسی این هزینه ها و ارزشها می توانید پلن مورد نظر خود را بیابید.

3- سابقه و تجربه

لزوما مقدار زمان حضور شرکت طراحی سایت در بازار نشانگر بهتر بودن آن نیست چرا که بسیاری از ایده های نو و روشهای جدید توسط شرکت های جدید به بازار معرفی می شوند. مهم درک حرفه ای آن شرکت از بازار و ارائه راه حل مناسب به شماست.

نتیجه: شرکت های طراحی سایت انتخابی خود را تحلیل کنید. نمونه کارهای آنها و مشتریان آنان را بررسی نمایید. بعضی از شرکت های طراحی سایت قسمت نظرات مشتریان را در وب سایت خود دارند. در آنجا می توانید میزان رضایت آنان را بسنجید.

4- برقراری ارتباط و یادگیری

وب با تغییرات همبشگی خود از لحاظ فنی به یک هیولای بزررگ و پیچیده تبدیل شده است حتی برای ما طراحان وب سایت. پس درک شما از دنیای وب بسیار به انتخابهای شما در زمان گفتمان با شرکت طراحی سایت کمک خواهد نمود.

اگر شما تصور درستی از امکانات سایت خود و دنیای وب نداشته باشید ممکن است در انتخاب هایتان دچار اشتباه شوید، البته بسیاری از طراحان وب شما را از اشتباهتان آگاه می سازند.

نتیجه: بیاموزید و اطلاعات جمع کنید. اگر در پروژه ای منظور و هدف طراح را نفهمیدید حتما سئوال کنید و به طراح انتخابی خود حق اظهار نظر در مورد آنچه پیشنهاد می دهید، بدهید.

5- تشخیص محتوای درست

شما حتما با دلایلی تصمیم به طراحی مجدد یا طراحی سایت جدید خود گرفته اید. در اکثر موارد نحوه نمایش سایت و طراحی گرافیکی آن برای شما مهم است و به ذهن می آید. اما مهم ترین مسئله که اغلب نادیده می شود مطالب سایت است. اگر شما قبل از تهیه محتوای سایت اقدام به طراحی و انتخاب شرکت طراحی سایت خود نمایید بسیار اشتباه کرده اید.

شرکت طراحی سایت نیاز دارد به شناخت عمیق از کسب و کار شما، مشتریان شما و در کل صنعتی که شما در آن فعال هستید. بدون انتخاب محتوای صحیح آنها نمی توانند تاکتیک لازم برای رساندن پیام شما به بازدید گنندگان را ارائه کنند.

نتیجه: با کمک متخصصین محتوای مناسبی برای کمک به مشتریان خود تهیه نمایید. محتوا شامل همه چیز مانند مطالب، فیلم و عکس می باشد.

6- آنچه می خواهید واقع بینانه باشد

 اهدافی واقع بینانه داشته باشید. موفقیت در دنیای وب تضمینی نیست و هیچ شرکتی نمی تواند موفقیت شما را تضمبن نماید به جزء خود شما. بدست آوردن رتبه در 1 در گوگل یک شبه اتفاق نمی افتد و همیشگی نیست، شما به چیزی فراتر از اینها نیاز دارید تا بتوانید فروش بهتری داشته باشید.

اهدافتان را برای شرکت طراحی سایت خود شرح دهید و از آنان ارائه راه حل مناسب را جویا شوید.

7- استراتژی روشن شرکت طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت انتخابی شما، باید تصویر روشنی از استراتژی وب شما ارائه دهد. یک استراتژی خوب وب، کسب و کار شما را ارتقا می بخشد و در تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان شما نقش اساسی ایفا می نماید.

8- ارتباط خوب = سرمایه گذاری خوب

یک شرکت طراحی سایت خوب باید بتواند پس از انجام پروژه، خدمات پشتیبانی خوبی ارائه دهد. کار شما با شرکت طراحی سایت تمام نشده است. شما باید پل ارتباطی خوبی با شرکت طراحی سایت خود داشته باشید.

نتیجه: خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت انتخابی را تحلیل نمایید و نحوه ارتباط آنان با خود را بسنجید تا در انتخاب خود موفق تر عمل نمایید.

 


جستجو