اضافه کردن دکمه تماس به پیج اینستاگرام

شما نیز ممکن است در هنگام استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به صفحاتی برخورد داشتید که در آنها دکمه تماس (contact) در کنار دکمه فالو درج شده و با لمس این دکمه گزینه های تماس تلفنی، ایمیل و نقشه آدرس نمایان می شود. این قابلیت در حال حاضر (مرداد 95) در حال تست بوده و برای کاربران همه کشورها در دسترس نمی باشد. در این مقاله نحوه اضافه کردن دکمه تماس در پیج اینستاگرام و تبدیل صفحه به صفحه کسب و کار را توضیح می دهیم. این دکمه می تواند تاثیر بسیار زیادی در موفقیت بازاریابی و مدیریت شبکه اجتماعی شما داشته باشد. اگر شما قبلا برای کسب و کار خود طراحی سایت کرده باشید می توانید لینک وب سایت خود و همچنین ایمیل . شماره تلفن مربوط به آن را در پروفایل کسب و کار خود اضافه نمایید.

 اضافه کردن دکمه تماس در پیج اینستاگرام

1- آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام

قدم اول، آپدیت به آخرین نسخه اپلیکیشن می باشد. این قابلیت در آخرین نسخه های این اپلیکیشن اضافه گردیده است.

ثبت کانال تلگرام

2- ورود به اکانت فیس بوک

لازمه ایجاد دکمه تماس و تبدیل به پیج کسب و کار، داشتن پیج فعال در فیس بوک برای کسب و کارتان می باشد. حال اگر قبلا برای کسب و کار خود صفحه فیس بوک ساخته اید می توانید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیس بوک خود متصل نمایید. از آنجایی که قابلیت اضافه کردن دکمه تماس برای ما ایرانیها هنوز فعال نشده، لطفا ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام خود را بطور کامل بسته و با استفاده از ابزارهای موجود آی پی خود را به آی پی امریکا تغییر دهید. حالا دوباره اینستاگرام خود را باز نموده و به قسمت Options رفته و در ستون setting ، دکمه Linked Accounts را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده بر روی فیس بوک کلیک نموده و وارد اکانت فیس بوک خود شوید.

توجه: پیشنهاد ویژه به دارندگان پیج اینستاگرام: پلن های ویژه طراحی سایت برای کسب و کار شما

 

اتصال پیج فیس بوک به اینستاگرام

پس از ورود مراحل پیشنهادی اینستاگرام را قبول کرده و روی next و یا continue را لمس نمایید. پس از تکمیل مراحل و متصل شدن به فیس بوک دوباره به صفحه Linked Accounts رفته و بر روی فیس بوک کلیک نمایید. در صفحه باز شده فیس بوک از شما درخواست اتصال پیج به اینستاگرام را خواهد داد. این درخواست را قبول کرده و در مرحله بعد پیج مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

برای خواندن ادامه این مقاله بر روی دکمه بعدی زیر کلیک نمایید.

جستجو