7 دلیل برای استفاده از طراحی سایت ریسپانسیو

در این مقاله به دلایل استفاده از طراحی سایت بهینه برای موبایل و تبلت می پردازیم تا ضرورت استفاده از تکنیکهای این نوع طراحی را با هم مرور نماییم.

گسترش جهانی استفاده از موبایل

گفته شده بیش از 1 میلیارد گوشی موبایل هوشمند در جهان مورد استفاده کاربران می باشد. وابستگی شخصی و کاری روزافزون ما به این دستگاهها همچنان رو به افزایش است. به گفته گوگل 85% از امریکایی ها بیشتر از 3 قدم از تلفن همراه خود دور نمی شوند. این افراد بطور میانگین در حدود 2.7 ساعت در روز را به گوشی های هوشمند خود اختصاص می دهند، که بخشی از این زمان را به وبگردی می پردازند.
اگر وب سایت شما متصل به گوگل آنالیتیکز باشد متوجه خواهید شد که آمار بازدید کاربران موبایلی در وب سایت شما بسیار آمار قابل توجهی است. لذا ایم مهم بر ضرورت طراحی وب سایت های بهینه برای موبایل می افزاید.

طراحی سایت برای موبایل، دسترسی سریع و آسانتر

سرعت تصمیم گیری و انجام کارهای مردم با استفاده از تلفنهای همراه افزایش یافته است و این خیلی مهم است که وب سایت شما هم در افزایش این سرعت موازی با کاربران پیش رود. طراحی یک وب سایت ریسپانسیو به معنی حذف لمس های بزرگ و کوچک نمایی کاربر و پیمایش راحت تر در وب سایت است و این موارد کمک زیادی به افزایش سرعت کاربر خواهد نمود.

هر کسی می تواند به وب سایت شما دسترسی داشته باشد

عده زیادی از مردم هستند که استطاعت مالی خوبی جهت خرید لپ تاپ و یا کامپیوتر دسکتاپ ندارند. لذا خرید و استفاده از تلفنهای هوشمند برای آنان مقرون به صرفه تر است. دسترسی سریع به اطلاعات ، اینترنت و شبکه های اجتماعی، استفاده آنها را از این دستگاهها روز به روز افزایش داده است.

افزایش جستجوهای لوکال

نیمی از جستجوهای محلی (لوکال) توسط کاربران موبایلهای هوشمند انجام می پذیرد و این جستجوها رو به افزایش است. پس اهمیت استفاده از تکنیکهای طراحی سایت ریسپانسیو را دوچندان می کند.

برندینگ قویتر با وب سایت های سازگار با موبایل

دسترسی راحت و کاربری آسان وب سایت شما برای کاربران موبایل می تواند تفاوتی چشمگیر در تصویر برند شما با رقبایتان ایجاد کند. خوشبختانه عدم بروزرسانی و انجام طراحی مجدد توسط رقبای شما می تواند فرصتی باشد تا با طراحی سایت حرفه ای تصویری قدرتمند از برند خود در ذهن مشتری بسازید.

نیمی از کاربران اینترنت از چند دستگاه استفاده می کنند

گفته شده که بیش از نیمی از کاربران، استفاده ترکیبی از دستگاههای مختلف دارند. آنها با توجه به زمان و مکان خود از دستگاههای مختلفی جهت بازدید از اینترنت استفاده می کنند. شما با استفاده از طراحی سایت سازگار با دستگاههای مختلف می توانید دسترسی و استفاده آسانتری برای این کاربران ایجاد نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو، آسانتر از قبل

استفاده از تکنیک طراحی سایت ریسپانسیو با پدید آمدن فریم ورک های مختلف، برای طراحان وب بسیار راحت تر شده و شما به عنوان طراح سایت زمان کمتری را صرف بهینه سازی سایت برای دستگاههای مختلف خواهید نمود.

 


جستجو