عوامل موثر در افزایش سرعت تولید پروژه توسط طراحان سایت

پروژه های طراحی سایت در بعضی مواقع بسیار پیچیده می شوند و تیم های طراحی سایت را مجبور به صرف توان و زمان بیشتری برای به انجام رساندن آن می کند. گاهی چندین پروژه در دست طراحان است که سختی و فشردگی کار را دو چندان می کند.لذا می بایست با برنامه ریزی دقیق و موثر در کمترین زمان پروژه های طراحی سایت را انجام و به مشتری تحویل داد. از آنجا که ما نیز با این مشکلات مواجه بودیم به عواملی می پردازیم که سرعت تولید طراحی سایت را بالا می برد.

طراحی پلن برای پروژه

هر پروژه ای نیازمند برنامه ای جهت پیشبرد آن دارد. یک نقشه از پیش تعیین شده برای یک تیم طراحی سایت حرفه ای، می تواند در نهایت سرعت شما را افزایش داده و در مسیری درست پیش برود.

  • فهرست اهداف اصلی پروژه را تعیین کنید.
  • اهداف اصلی را به مراحل کوچکتر تقسیم نمایید.
  • برای هر مرحله مهلت زمانی مشخصی را تعیین نمایید.

این موارد به کنترل پروژه و راهبرد صحیح کارکنان و مشتری شما کمک می کند.

ایجاد گردش کار

شما با ایجاد یک روال انجام کار مشخص جهت انجام پروژه، می توانید از هدر رفتن زمان تیم خود جلوگیری نمایید. تیم شما با پیروی از یک الگوی کاری منظم می توانند زمانبندی بهتر و تقسیم وظایف راحت تری داشته باشند.

استفاده از فریم ورک و پلتفرم ها

استفاده از قالبهای کاری از پیش نوشته شده می تواند روند پروژه را بسیار سریع کند. با چند فریم ورک پر کاربرد در صنعت طراحی سایت آشنایی پیدا کرده و بر روی آنها مسلط شوید. تا با توجه به نیاز آنها بتوانید بهترین راهکار را انتخاب و ارائه دهید.
همچنین اگر تیمی حرفه ای در اختیار دارید می توانید پلتفرم اختصاصی خود را داشته باشید و با توسعه روزافزون آن بر کارکرد تیم خود در آینده بیفزایید.

تنظیم یک برنامه کاری قبل از شروع آن روز

تنظیم برنامه کاری روزانه بسیار اثربخش خواهد بود. شما با استفاده از یک برنامه کاری با توجه به نیاز آن روز می توانید از هدر رفتن انرژی و افزایش استرس تیم خود جلوگیری نمایید. مهمترین و ضروری ترین کارها را به اول وقت اختصاص دهید تا با سپری شدن زمان وقت کافی جهت انجام کارهای بعدی خود داشته باشید.

استفاده از کلیدهای میانبر

یادگیری و استفاده از کلیدهای میانبر را برای تیم خود در هنگام استفاده از کامپیوتر اجباری کنید. این عمل تاثیر زیادی در صرفه جویی بلند مدت زمان شما دارد. طبق تحقیقات انجام شده شما با استفاده از کلیدهای میانبر در هر دقیقه 2 ثانیه در زمان صرفه جویی می کنید. و با ضرب این عدد در 480 دقیقه کاری و 240 روز کاری به عدد 64 ساعت صرفه جویی زمانی در سال خواهید رسید یعنی معادل 8 روز کاری 8 ساعته !!!

تایید فاز به فاز مشتری

فازبندی پروژه و تاییدیه گرفتن از آنها از دوباره کاری و صرف وقت مجدد کاسته و انجام رساندن پروژه را مطابق با سلیقه و خواسته مشتری پیش خواهد برد.

استفاده از نرم افزارهای مدیریت پروژه

با استفاده از نرم افزارهای مدیریت پروژه در طراحی سایت می توانید صرفه جویی زیادی در زمان کار تیمی خود داشته باشید. با ایجاد سیستم یکپارچه ارتباطی، زمانبندی خودکار و یادآوری و همچنین اتوماسیون گردش کار روند انجام پروژه ها بسیار سریع تر پیش خواهد رفت.

 


جستجو