طراحی سایت در تهران گروه التج

تیک تاک. فقط 5 ثانیه فرصت دارید برای نگه داشتن بازدید کننده در وب سایتتان. ما قادریم نه تنها بازدید کنندگان شما را بیشتر در وب سایتتان نگه داریم بلکه با طراحی سایت حرفه ای، آنها را به مشتریان و یا کاربران ثابت کسب و کارتان تبدیل کنیم.

  • ما می دانیم که برای موفقیت وب سایتتان به چه نیاز دارید.
  • ما با تحلیل رقبایتان بهترین استراتژی را برایتان انتخاب خواهیم کرد.
  • کارشناسان تیم ما وب سایت شما را به وب سایتی جذاب و چشم نواز تبدیل خواهند کرد.
  • معماری اطلاعات برای محتوای شما و رابط کاربری مناسب، جهت موفقیت هر چه بهتر وب سایت شما.
  • طراحی وب سایت نتیجه محور 

سایت شما زمانی موفق خواهد شد که کاربر وارد شده به نیاز خود و اطلاعات مربوطه دست پیدا کند. لذا یک معماری خوب با هدف راهبری کاربر می تواند نقش مهمی را در موفقیت سایت شما ایفا نماید.

طراحی سایت ریسپانسیو (واکنشگرا)

طراحی مدرن و سازگار با انواع تکنولوژیها و رزولوشنهای مختلف موبایل و تبلت از جمله تکنیکهای گروه التج برای طراحی سایت است.

تیم ما با طراحی ریسپانسیو، نرخ ترافیک سایت را افزایش و نرخ ریزش کاربران را که اغلب به خاطر عدم سازگاری طراحی با تکنولوژی مورد استفاده آنهاست، کاهش می دهد.

استفاده از موبایل در وبگردی با نرخ بسیار سریع در حال رشد است. یک وب سایت که برای موبایل و دستگاههای مختلف طراحی بهینه نشده باشد، پتانسیل ترک کاربرانی که با موبایل یا تبلت به آن وارد شده اند بالا می رود. 

گروه التج با طراحی بهینه سایت شما در تهران نرخ ریزش کاربران شما را به حداقل خواهد رساند. برای آگاهی از قیمتها و پکیجهای طراحی سایت شرکتی لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.